Saturday, January 3, 2009

Assalamualaikum..
Alhamdulillah akhirnya berjaya juga saya menghasilkan blog Musafir setelah lama menyimpan hasrat untuk berkongsi sedikit pandangan, cerita, nasihat, pengalaman etc dengan semua. Keinginan yang mendalam untuk mencabar potensi diri dalam bidang penulisan telah mendorong saya untuk mempelajari cara untuk membuat blog melalui sebuah majalah. Kadang-kadang terasa kelakar juga, maklumlah saya bukannya individu yang pandai dalam mengutarakan idea dan pandangan dalam bentuk penulisan. Tambahan pula sudah lama tidak memerah otak untuk mengukir bait-bait kata melalui pena atau boleh saya katakan melalui alam siber ini. Terima kasih yang tidak terhingga kepada teman-teman saya yang sudi memberi komen dan kata-kata peransang untuk saya ber"karya". Mudah-mudahan usaha kecil saya ini untuk mempraktikkan seruan dakwah baginda Rasul s.a.w mendapat keredhaanNYA..Amin.